Recenze

Spontánně se otevřela okna Archiv – Volkswagen Golf Club

Mám Golf 6 bez paketu, který umožňuje automatické zavření oken při zamknutí dveří pomocí dálkového ovládání zámku.

Otevřená okna můžete zavřít, pokud stisknete a podržíte zamykací tlačítko na klíči a ovladač oken zavře okna.

Ale často si jednoduše nevšimnete, že některé okno je mírně otevřené, takže zablokujete dveře a odejdete. Je možné, aby Vasya aktivoval funkci automatického zavírání otevřených oken, když jsou dveře zamčené pomocí dálkového ovladače?

Ano, souhlasím, bylo to provedeno hloupě
Mohli by udělat například dvojklik a okna by se sama úplně zavřela

31.07.2013, 12: 10
ixsxclan, bohužel to není možné na 6s. aneb ani jeden řemeslník zatím nepřišel na to, jak na to
31.07.2013, 12: 15

„Vasya“ můžete provést následující – po přidržení tlačítka „zavřít“ okna automaticky dosáhla konce (není nutné neustále držet tlačítko na klíčence).

ixsxclan, bohužel to není možné na 6s. aneb ani jeden řemeslník zatím nepřišel na to, jak na to

„Vasya“ můžete provést následující – po přidržení tlačítka „zavřít“ okna automaticky dosáhla konce (není nutné neustále držet tlačítko na klíčence).

to znamená, že ho například musíte 3 sekundy podržet a pustit?

Šroubovák
31.07.2013, 16: 19
Atmax, Musí se držet, dokud se okna úplně nezavřou
31.07.2013, 16: 31

to znamená, že ho například musíte 3 sekundy podržet a pustit?

Udělal jsem to 5

Jurij Dmitrich
31.07.2013, 16: 31

Tato situace je také depresivní. Párkrát jsem to zapomněl zavřít, jednou začalo pršet, obecně to nebylo vůbec skvělé. U Octavie jediné, co navrhli, bylo automatické zavírání, když prší, pomocí dešťového senzoru.

Atmax, Musí se držet, dokud se okna úplně nezavřou

Jurij Dmitrich
31.07.2013, 16: 39
31.07.2013, 16: 43

Všechno se tu žvýká

infiniti8.8.8
31.07.2013, 17: 02

Všechno se tu žvýká

Na Golfu 6 není blok 46, vše je ve svazku 9, ale tuto funkci se mi nepodařilo povolit.

Na golfu 6 není žádný blok 46, vše je v objemu 9,

o tom se také píše v odkazu výše

ale tuto funkci jsem nemohl aktivovat.

Přečtěte si téma podrobněji, možná najdete důvod.

nebo položit otázku v požadovaném tématu, tzn. v odkazu výše.

31.07.2013, 19: 26
lm., neuvádějte lidi v omyl.
5. je to možné
dne 6. č
31.07.2013, 20: 15

Mám MK5, okna se zavírají automaticky, díky centrálnímu zamykání nebo alarmu Pandora, jen nastavím na zabezpečení a všechna okna se zavřou. Když je horko, používám reverzní funkci centrálního zamykání, odemykací tlačítko na klíčku, a když ho podržím, otevřu všechna okna pro větrání, když se blížím k autu.

31.07.2013, 20: 53
Mám G6 a Pandoru, při nastaveném budíku se zavírají i okna.
01.08.2013, 08: 32

Mám MK5, okna se zavírají automaticky, díky centrálnímu zamykání nebo alarmu Pandora, jen nastavím na zabezpečení a všechna okna se zavřou. Když je horko, používám reverzní funkci centrálního zamykání, odemykací tlačítko na klíčku, a když ho podržím, otevřu všechna okna pro větrání, když se blížím k autu.

Přečtěte si více
Klika dveří se nevrací do původní polohy, jak ji opravit 60 fotografií.

Mám G6 a Pandoru, při nastaveném budíku se zavírají i okna.

podobně zavírá sklenici Pandora

Jurij Dmitrich
01.08.2013, 10: 23

podobně zavírá sklenici Pandora

signalizace s komfortní funkcí, má ji mnoho značek, já měl starodávnou Excellent, bylo to stejné. V 9. bloku na 6. kurzu nelze realizovat to, co na 5. kurzu je možné ve 46.?

„Vasya“ můžete provést následující – po přidržení tlačítka „zavřít“ okna automaticky dosáhla konce (není nutné neustále držet tlačítko na klíčence).

Zdá se to být skvělé, ale zásadně to neřeší problém. Problémem není držení tlačítka do úplného zakrytí oken, ale to, že na odkryté okno zapomenete. Stačí zamknout dveře stisknutím tlačítka a jít. A malý déšť nebo žlutý pramínek skrz vaše okno a ahoj.

———- Zpráva přidána ve 11:45 ———-

Sakra, to je škoda. Skutečný problém, ale žádné řešení)

01.08.2013, 11: 54
Musíte být opatrnější. Proč nechávat otevřená okna?
01.08.2013, 12: 46
Děkuji zlato, budu se snažit :hi:
01.08.2013, 14: 49
Už jsem se stal zvykem – vypnul jsem zapalování a zatáhl za čtyři páky.
Šroubovák
01.08.2013, 16: 06
anstar, stejná nemoc
01.08.2013, 17: 24
Jo a už si zvykám)))
02.08.2013, 00: 00
Vypnul jsem zapalování a zatáhl za čtyři páky.
a ne naopak?
02.08.2013, 02: 31
a ne naopak?
Dokud nebudou dveře otevřené, můžete ESP nějakou dobu ovládat.
02.08.2013, 06: 37
06.08.2013, 00: 57

Mám Golf 6 bez paketu, který umožňuje automatické zavření oken při zamknutí dveří pomocí dálkového ovládání zámku.

Otevřená okna můžete zavřít, pokud stisknete a podržíte zamykací tlačítko na klíči a ovladač oken zavře okna.

Ale často si jednoduše nevšimnete, že některé okno je mírně otevřené, takže zablokujete dveře a odejdete. Je možné, aby Vasya aktivoval funkci automatického zavírání otevřených oken, když jsou dveře zamčené pomocí dálkového ovladače?

Divadlo Yooper, proč jsem nevěděl o tak užitečné funkci, jako je otevírání oken z klíčenky?)))

06.08.2013, 07: 49
Sybote, na fóru netrávíš moc času)))
06.08.2013, 08: 15
Sybote, četl jsi návod?
06.08.2013, 09: 02

http://www.my-gti.com/204/volkswagen-golf-auto-rain-closing-windows-and-sunroof
Našel jsem toto, třeba to někomu pomůže

Něco takového jsem také našel
http://www.aliexpress.com/store/product/Free-shipping-Auto-Windows-Closer-for-V-W-Golf-Passat-Bettle-Polo-Jetta-Bora-etc/404340_473376753.html

Už jsem se stal zvykem – vypnul jsem zapalování a zatáhl za čtyři páky.

Zablokoval jsem ty zadní – tahám dvě :yes:

Zvedák okna začal nějak divně fungovat. Vytlačíte ho úplně nahoru, samo se spustí o třetinu okna. Stalo se to někomu? jak léčit?
Otevřel jsem a zavřel levou zadní, pravou zadní, levou přední, pravou přední – zárubeň zůstala na pravé přední.

zcela otevřete a podržte tlačítko po dobu 5 sekund, zcela jej zavřete a podržte tlačítko po dobu 5 sekund, poté jej otevřete jedním dotykem a zavřete stejným způsobem. Pokud zárubeň nezmizí. záruka.

Přečtěte si více
Několik zajímavých faktů o krevetách.

12.11.2008, 16: 24
Stalo se to jen jednou, vypnul jsem to, otevřel dveře řidiče, nastartoval, Olyo, všechno bylo v pořádku.
Nový
13.11.2008, 09: 20

zcela otevřete a podržte tlačítko po dobu 5 sekund, zcela jej zavřete a podržte tlačítko po dobu 5 sekund, poté jej otevřete jedním dotykem a zavřete stejným způsobem. Pokud zárubeň nezmizí. záruka.

Děkuji, ale stále to nepomohlo, když podržíte tlačítko, když je sklo v horní poloze, objeví se zárubeň. Budete muset zajít k profesionálům.

13.11.2008, 09: 35
A náhodou vám nepomohli zavřít okno rukou!
13.11.2008, 11: 23

zcela otevřete a podržte tlačítko po dobu 5 sekund, zcela jej zavřete a podržte tlačítko po dobu 5 sekund, poté jej otevřete jedním dotykem a zavřete stejným způsobem. Pokud zárubeň nezmizí. záruka.
V Diverse ode mě vzali peníze za odstranění tohoto záseku, dvakrát. Mám zavolat na horu? čára?

ZKRÁTKO, JE TO BUSINESS V NOCI. MŮŽETE UDĚLAT ZDE:

To znamená, že se spustí mechanismus proti sevření. Co dělat:
1. Vyčistěte sklíčka (vodítka, po kterých sklo běží), abyste zjistili, zda na nich nejsou nějaké nečistoty.
2. Namažte silikonovým tukem a trochu nastříkejte.
3. Nastartujte auto
4. Stisknutím toto okno sklopte a nepouštějte jej ani poté, co spadne, nepouštějte jej po dobu 15-20 sekund, poté stisknutím otevřete okno a také jej neuvolňujte po dobu 15-20 sekund. a tak dále 2x. Mělo by to pomoci.

byly tam samé smetí, ale pak to nějak samo odešlo poté, co jsem vytáhl/namontoval pojistky

Nový
14.11.2008, 12: 47

byly tam samé smetí, ale pak to nějak samo odešlo poté, co jsem vytáhl/namontoval pojistky
Který? Musím se odpojit od baterie?

Který? Musím se odpojit od baterie?
Vytáhl jsem všechno, úplně všechno (jak pod kapotou, tak v palubní desce), zkontroloval neporušenost a vrátil zpět. Závada se zatím neobjevila ;)
Neodpojoval jsem to od baterie, ale asi bych měl.

Nový
24.11.2008, 10: 52

Byl u prodejce. Dlouho jsem se ptal na opravy karoserie. Nestalo se to (nebo spíš jsem to neudělal), motor stahování oken byl špatně nainstalován. Mysticismus..

Dnes ráno moje žena přijde k autu zaparkovanému u domu a. Byl jsem v šoku – všechna okna našeho auta byla stažená. :uau: Jak se to mohlo stát?! Někde na fórech jsem četl, že to jde udělat z klíčenky? Ale jak?

stiskneš tlačítko pro otevření auta a podržíš a všechna okna se otevřou a to samé se zavíráním + střešní okno, pokud je nějaké

1. možnost, pokud dlouze podržíte tlačítko pro otevření dveří na klíčence.
Druhá možnost, závada standardní komfortní jednotky, ale s tím jsem se u golfu setkal jen jednou.

1. možnost, pokud dlouze podržíte tlačítko pro otevření dveří na klíčence.
Druhá možnost, závada standardní komfortní jednotky, ale s tím jsem se u golfu setkal jen jednou.

Přečtěte si více
Montáž automatického startu Opel Corsa D - autoalarmy, imobilizéry, ochrana proti krádeži.

byla to Jetta. Používáme ho téměř dva roky – je to poprvé.

15.12.2008, 16: 11
Jetta=golf))))
15.12.2008, 16: 18
Nebo možná třetí možností je řídicí jednotka elektrického ovládání oken, která je dodávána s motorem.
15.12.2008, 16: 27
Je vše v autě neporušené?
15.12.2008, 16: 36

Je vše v autě neporušené?

Ano, proletělo to – vše bylo na svém místě a díky bohu si nikdo ve tmě zjevně nevšiml, že jsou okna stažená.

vitalya, rozsah mé golfové klíčenky mě dodnes děsí. Jsem ve výtahu. (i když v 1. patře) zmáčknu tlačítko pro otevření a auto se otevře. (Stěna výtahu, vchodové dveře, plechové dveře, asi 20 metrů od vchodu. Zřejmě jste jen omylem zmáčkli tlačítko pro otevření auta – okna se stáhla, uběhlo 30 sekund (resp. 15 sekund) auto se samo zavřelo (pouze auto – bez oken)

15.12.2008, 19: 38
Mimochodem, funkci otevírání lze deaktivovat přes VAG-COM.
17.01.2009, 21: 22

Ahoj všichni. Přijměte nový.
Narazil jsem na problém se stahováním okna na dveřích řidiče.
Při použití elektricky ovládaného okna během dne. dveří a další aktivace (zavření vozu), okno ve dveřích řidiče se stáhne.
Dnes jsem auto zamykal různými manipulacemi s originálním klíčem a signalizační klíčenkou (signalizace STARLINE B6). nevím co mám dělat. Oficiální prodejce pokrčí rameny a nenabízí žádné řešení tohoto problému.
Už ani nevím, jak se s tím vypořádat, je mi z toho špatně.:mad:
Možná někdo ví? Sdělit. DĚKUJU.

17.01.2009, 21: 33
to znamená, že stačí stisknout zavřít auto na klíčence Star-Line.. a okno se stáhne?
17.01.2009, 21: 41
Naprostá pravda, ale pouze pokud přes den používám okenní regulátor.
17.01.2009, 21: 55

To je pravda, proto se to ukazuje.

Vůz má standardně automatické dovírání skel, to znamená, že pokud jednou „tučně“ stisknete tlačítko ESP, sklo se zvedne až na konec, nebo se podle toho sklopí. Při instalaci nestandardního signálu je tento (starline) připojen ke standardní komfortní jednotce, která ovládá ESP vozu. Vzhledem k tomu, že nestandardní alarm dává při zavřeném centrálním zamykání VŽDY impuls k zavření oken (no, jako v létě, když jsou okna otevřená, ale nechcete je zavírat) a standardní elektromotor má ochranu proti přiskřípnutí (dobře, pokud dítě nebo dospělý strčí hlavu nebo ruku při zavření okna). Tak tady to je. sklo je v krajní poloze (t.j. zavřeno a opřeno o rám okna), stisknete tlačítko centrálního zamykání, v tuto chvíli dá Starline 2-3 sekundový signál k zavření okna. iii. Okno vidí, že si odpočinulo, a vrátí se zpět (spustí se ochrana proti zaseknutí).
Co můžete zkusit, nasedněte do auta, zapněte zapalování, stiskněte tlačítko pro otevření okna, posuňte okno na úplný konec a podržte tlačítko po dobu 7-8 sekund. Poté stiskněte tlačítko pro zavření okna stejným způsobem a podržte jej po dosednutí okna na rám dalších 7-8 sekund. Pokud tyto akce nepomohou, pak se s největší pravděpodobností jedná o závadu (rozbití) komfortní jednotky, která nechápe, kde jsou její kontrolní body, když je okno otevřené a zavřené.

Přečtěte si více
Forget-me-nots: fotografie květin s popisy, výsadbou, pěstováním a péčí.

Díky za radu. Zítra zkusím tuto operaci.
Proč by se blok zlomil? Vadné jsou dveře řidiče. Signalizace je správně připojena přes modul CAN.

No, pokud to nefunguje a máte čas, zkuste budík vypnout. Těžko říct, proč komfortní blok nevidí okraje.

Udělal jsem vše, jak bylo napsáno. Závada zmizela, okno se za celý den nestáhlo. Uvidíme, co bude dál. Děkuji mnohokrát Sheffe

Mám stejný problém s ovládáním okna spolujezdce.
Když ho sklopím a pak stisknu tlačítko pro pohyb nahoru, sklo se zastaví, když zmáčknu podruhé, místo aby šel nahoru, jde dolů ještě víc.
Pokud počkáte, až sjedete úplně dolů, tak to už reaguje na vzestup.
Reaguje i na použití tlačítka na straně řidiče.

Už jsem to zkoušel spustit úplně dolů a držet 8 sekund a pak zvednout a držet 8 sekund, nepomohlo to a pak obecně tlačítko reagovalo pouze na klesání, ale odmítalo jít nahoru , dokud jsem auto nezavřel a pak zase neotevřel, pak jsem ho dokázal zvednout.

byly tam samé smetí, ale pak to nějak samo odešlo poté, co jsem vytáhl/namontoval pojistky

Romusi, mohl bys to vyfotit a ukázat, která pojistka?
Mám stejný problém, zkusil jsem všechno a nic.

LIDÉ! NEODSTRAŇUJTE JENOM POJISTKY.
Můj airbag se vznítil od takových šmejdů! a abys to dal ven, musíš zajít k prodejci, nebo k neprodejci ale s kabelem.

Alexander_4x
09.04.2009, 17: 25

Jel jsem po silnici, sklo po umytí zamrzlo a druhý den mi spadlo do dveří z držáků stahovačů oken. Rozebral jsem dveře a kolem visely plastové držáky. Sdělte mi prosím číslo dílu plastových držáků dveří předního spolujezdce. Nebo kde se dá koupit, když víte na internetu?

09.04.2009, 19: 13
Aleksandr_4x Je to jako vaše čtvrté golfové hřiště.
09.04.2009, 19: 46

Gobline, souhlasím s tebou, měl jsem 5 golfové hřiště, než jsem měl 4 golf, měl jsem také podobný pád, drželo to na dvou plastových spojkách, běžně prodávají komplet, stojí kolem 3 tisíc rupií , a také jsem to přelepil páskou a drželo to „.russia“.

Gobline, souhlasím s tebou, měl jsem 5 golfové hřiště, než jsem měl 4 golf, taky jsem spadl stejně, drželo to na dvou plastových úchytech, běžně prodávají komplet, stojí kolem 3tis. rupií a držák jsem také přilepil zpět
Už jsem četl o tomto problému se 4 golfy, myslím, že je to ve vláknu 4 golfy

Ahoj všichni včera jsem přišel do obchodu a zamkl auto tlačítkem na klíče spolu s vodním sklem, o hodinu později jsem se vrátil se všemi 4 okny, kdo ví, řekněte mi

Anufrii, odpojil jsi baterii? ano nebo ne už nezáleží.
musíte auto odzbrojit
zvedače skla je třeba vycvičit.
to udělat ze dveří (ne ze sedadla řidiče, ale pomocí tlačítka dveří)
spusťte okno (každé) úplně a zvedněte je úplně nahoru.
Pak to dejte na stráž.

Přečtěte si více
Zelené můry (20 fotografií): velké a malé tupé housenky. Co jedí? Vlastnosti a stanoviště

Smysl této akce a jak se učí není úplně jasný, pokud jsem pochopil, uvolněte a zvedněte přímo z každých dveří, ale proč se jasně otevřelo okno (jedna voda) a blikaly ukazatele směru? Pokud vím, tak se to učí Tato možnost je přes počítač

Anufrii, při zavírání se mohla nit zachytit např. do ruky nebo držela sklenička. Byly samotné dveře zavřené?

dveře se samy zavírají při pohybu z 15 km/h Přijel jsem do obchodu, vystoupil z auta, okno bylo otevřené, zmáčkl jsem tlačítko pro zavření dveří a podržel, dveře se zavřely, což bylo. otevřít spolu se sklem nikdo nedržel sklo ani se k autu nepřiblížil, možná to někdo chtěl otevřít nebo ukrást, nechápu, to se ještě nikdy nestalo

12.06.2009, 19: 39
Anufrii, to druhé je nepravděpodobné! otevři a zavři okna a vše bude v pořádku!
12.06.2009, 19: 43

dveře se samy zavírají při pohybu z 15 km/h Přijel jsem do obchodu, vystoupil z auta, okno bylo otevřené, zmáčkl jsem tlačítko pro zavření dveří a podržel, dveře se zavřely, což bylo. otevřít spolu se sklem nikdo nedržel sklo ani se k autu nepřiblížil, možná to někdo chtěl otevřít nebo ukrást, nechápu, to se ještě nikdy nestalo
To se děje na golfových hřištích. Je nutné přizpůsobit software řídicí jednotky Comfort. V kódování můžete také zakázat pohodlné otevírání oken.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button